FAQ Meesterlijk van Robèrt
Memberships
Ik wil een abonnement op Meesterlijk van Robèrt. Welke mogelijkheden zijn er?
Op Meesterlijkvanrobert.nl/membership lees je alles over onze abonnementen en kun je direct een abonnement afsluiten.
Waarom moet ik betalen voor een Meesterlijk membership?
Wij helpen je graag om thuis (nog) beter te bakken. Dat doen we met online masterclasses, recepten, baktips én elke twee maanden een magazine boordevol bakinspiratie. We vertalen ons jarenlange vakmanschap in de professionele bakkerij in praktische informatie en succesrecepten voor thuis. Daarmee onderscheiden we ons van andere receptensites of bakblogs: bij ons ben je aan het juiste adres voor kloppende recepten en informatie. Elke week komt er nieuwe content bij.
Hoewel we niets liever doen dan onze kennis en passie delen, kost het maken van alle content tijd en geld. Via onze memberships kunnen we ons platform en magazine blijven doorontwikkelen met een nog dynamischer aanbod, waar jij als thuisbakker ook blij van wordt. Samen bakken we beter!
Wat kan ik verwachten van een Meesterlijk membership?
Met een Meesterlijk membership krijg je onbeperkt en advertentievrij toegang tot alle content van Meesterlijk van Robèrt, bestaande uit honderden recepten, tientallen masterclasses en tal van baktips. Daarnaast krijg je elke twee maanden Robèrts magazine thuisgestuurd, met 64 pagina’s bakinspiratie. Ook krijg je als Meesterlijk member toegang tot onze bakvragenbibliotheek, die we voortdurend bijwerken op basis van veel gestelde bakvragen. Eerste hulp bij thuisbakken! Daarnaast kun je als Meesterlijk member zelf bakvragen insturen. Ons team van bakkers en redacteuren staat voor je klaar met een antwoord.
Ik woon niet in Nederland. Kan ik een abonnement nemen?
Wij leveren ook abonnementen in België, maar let op: i.v.m. hogere verzendkosten van het magazine valt je abonnement daar wat duurder uit (€97,40 i.p.v. €83,40).
Is het mogelijk om een Meesterlijk membership cadeau te geven?
Leuk dat je anderen blij wilt maken met een Meesterlijk membership! Op dit moment bieden we nog geen cadeau-abonnementen aan, maar daar wordt wel aan gewerkt.
Ik heb een Meesterlijk membership betaald, maar geen bevestigingsmail ontvangen.
Check eerst even de map ‘Ongewenste mail’ in je mailbox. Zit de bevestigingsmail daar niet in? Neem voor de zekerheid contact op met onze collega’s van Abonnementenland via [email protected] of tel. 0251 25 79 24. Zij verzorgen voor ons de verwerking van Meesterlijke memberships en kunnen nagaan of je bestelling goed is ontvangen.
Wanneer ontvang ik het eerste magazine van mijn abonnement?
Na het afsluiten van je abonnement ontvang je per e-mail een bestelbevestiging. Daar staat in welke editie je als eerste ontvangt. Hier vind je een overzicht van de verschijningsdata.
Ik heb het laatste nummer van Meesterlijk magazine niet ontvangen. Wat nu?
Ai, dat is vervelend. Het zou kunnen dat de post vertraagd is, dat je abonnement is afgelopen of dat er iets is misgegaan. Neem contact op met onze collega’s van Abonnementenland via [email protected] of tel. 0251 25 79 24. Zij kunnen nagaan wat er aan de hand is en je eventueel een exemplaar naleveren.
Kan ik mijn Meesterlijk membership annuleren?
Het herroepingsrecht is een recht dat Europese consumenten toestaat om binnen 14 dagen na de ingangsdatum hun contract te beëindigen. Omdat je de services van je Meesterlijk membership direct kunt gebruiken nadat je je hebt geregistreerd, bieden we voor het online deel van het membership geen herroepingsrecht. Voor het magazine geldt dat je bij tijdige herroeping wel geld terug kunt krijgen. Bekijk ook onze algemene voorwaarden.
Wordt mijn membership automatisch stopgezet?
Nee, je Meesterlijk membership wordt automatisch verlengd tegen de dan geldende tarieven, tenzij je minimaal 1 maand voor het einde van de abonnementsperiode opzegt bij Abonnementenland. Bekijk ook onze algemene voorwaarden.
Hoe zeg ik mijn Meesterlijk membership op?
Jammer dat je gaat! De betaling voor je Meesterlijk membership verloopt via onze partner Abonnementenland. Bij hen kun je ook je Meesterlijk membership opzeggen. Neem contact op via [email protected] of tel. 0251 25 79 24.
Je kunt ook zelf je abonnement opzeggen via www.aboland.nl. Daar heb je je abonneenummer voor nodig. Je abonneenummer staat in de bevestigingsmail die je hebt gekregen nadat je het membership hebt betaald. Je kunt je abonneenummer ook opvragen bij Abonnementenland.
Bekijk voor meer informatie onze algemene voorwaarden.
Waar kan ik terecht met overige vragen over mijn Meesterlijk membership?
Onze partner Abonnementenland verzorgt de verwerking en afhandeling van Meesterlijke memberships. Voor vragen over je membership kun je contact opnemen via [email protected] of tel. 0251 25 79 24. Ook voor opzeggingen kun je bij hen terecht.
Heb je inhoudelijke vragen over je membership, bijvoorbeeld over recepten of artikelen? Neem dan contact op met de redactie via [email protected].
Je account
Ik wil inloggen, maar ben mijn wachtwoord kwijt. Wat nu?
Met de volgende stappen maak je eenvoudig een nieuw wachtwoord aan:
- Klik op de knop ‘Inloggen’ in het hoofdmenu op Meesterlijkvanrobert.nl.
- Klik op de link ‘Wachtwoord vergeten?’ en volg de instructies.
- Je ontvangt een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Vergeet niet je spambox te controleren als je de e-mail niet kunt vinden in je inbox.
Ik wil mijn account verwijderen. Hoe doe ik dat?
Wij kunnen je account en alle bijbehorende gebruikersgegevens voor je verwijderen uit onze database. Stuur een e-mail naar [email protected] met als onderwerp ‘Verwijder account’. Vergeet niet je gebruikersnaam en het bijbehorende e-mailadres te benoemen, en maak duidelijk dat je wil dat we je account verwijderen.
online
Kan ik de masterclasses van Robèrt terugkijken?
De masterclasses van Robèrt zijn alleen beschikbaar voor Meesterlijk members. Zij kunnen de masterclasses terugkijken zolang hun membership duurt. De masterclasses worden van tevoren opgenomen en zijn dus niet ‘live’.
Nieuwsgierig naar de masterclasses? Bekijk gratis een voorproefje: Robèrts masterclass worstenbroodjes.
Kan ik een bakvraag stellen?
Meesterlijk members kunnen bakvragen insturen via Meesterlijkvanrobert.nl/bakvragen. Ons team van bakkers en redacteuren neemt je bakvraag in behandeling en geeft binnen uiterlijk vijf werkdagen terugkoppeling via e-mail. Wees bij het insturen van je bakvraag zo concreet mogelijk en stuur eventueel een foto mee ter verduidelijking.
Tip: neem altijd eerst een kijkje in de bakvragenbibliotheek. Daar hebben we de meest gestelde bakvragen inclusief de antwoorden op een rij gezet. Grote kans dat je daar al vindt wat je zoekt.
We doen ons best om zoveel mogelijk bakvragen te beantwoorden, maar blijven daarbij binnen de grenzen van ons eigen vakgebied en binnen de grenzen van het redelijke. Dat houdt onder andere de onderstaande beperkingen in:
- Wij zijn geen voedingsdeskundigen en kunnen je niet adviseren over diëten, allergenen of vervangers. In zo’n geval raden we je aan advies in te winnen bij een (medisch) deskundige.
- Het is niet mogelijk om op verzoek recepten uit te geven (‘Ik zoek een recept voor product X’). Suggesties voor recepten nemen we graag mee ter inspiratie, maar we behouden ons het recht voor hier niets mee te doen.
Ik ben Meesterlijk member en heb een bakvraag ingestuurd. Wanneer krijg ik antwoord?
We doen ons best om je bakvraag zo snel mogelijk in behandeling te nemen, maar doen dat uiterlijk binnen vijf werkdagen. We nemen dan per e-mail contact met je op.
Tip: neem altijd eerst een kijkje in de bakvragenbibliotheek. Daar hebben we de meest gestelde bakvragen inclusief de antwoorden op een rij gezet. Grote kans dat je daar al vindt wat je zoekt.
Vanaf €6,95 per maand
Word Meesterlijk member!
– Onbeperkt toegang tot online masterclasses, recepten & inspiratie
– Robèrts magazine elke 2 maanden op de mat
– Al je bakvragen stellen aan Robèrt en zijn team